Razer Black Widow toetsenbord enter toets geblokkeerd, wat te doen?

Ik heb een mechanisch toetsenbord, de zogenaamde Black Widow van het merk Razer, en nu is het zo dat de toets in het "numpad" of hoe je het ook noemt, (ik bedoel het stukje wat je aan zet met numlock) blokkeert als ik hem vaak achter elkaar in druk. Als ik hem daarna nog een paar keer indruk doet hij het wel weer. Wat er precies gebeurt is dat de toets half naar beneden gaat en daar blijft totdat ik hem wee een paar keer in druk. Kan ik dit zelf oplossen of moet ik hem opsturen ivm garantie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

indien nog garantie dan zeker terug naar winkel.
de toets loopt mechanisch vast-plastic heeft braam,veertje niet goed,rubber matje stuk,kan veel oorzaken hebben.