Hoe kan ik mijn videokaart meer geheugen geven?

Ik wil mijn videokaart 1gb geheugen geven, hoe doe ik dit?

Kheb de acer aspire 5740G, Met i5 processor. 8Gb ram geheugen, 750gb hdd. De videokaart is: ATI Mobility Radeon HD 5470.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag ik vragen waarom je meer geheugen wilt op je videokaart?
Dit maakt vrijwel geen verschil namelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik fijner

Het beste antwoord

Je kunt je videokaart niet meer geheugen geven, want er zitten geen uitbreidingsslots op.
Het enige dat erop zit is een andere videokaart te kopen met meer geheugen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ -Het enige dat erop zit is een andere videokaart te kopen met meer geheugen.- Behalve dan bij een laptop zoals in dit geval dus.

Andere antwoorden (1)

je kunt ook een 2e zelfde kaart in een zogeheten Crossfire opstelling op je moederbord plaatsen.

dit is goedkoper in theorie, alleen dan moet je wel verstand van zaken hebben.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Videokaart#Meerdere_videokaarten_tegelijk_in_gebruik

persoonlijk kan ik je aanraden een nieuwe kaart aan te schaffen die al een tijdje op de markt is.

ik draai zelf nu bijna 1,5 jaar met de videokaart in de link, deze is 40 euro gezakt in prijs, en naar mijn idee de meeste waar voor je geld

http://tweakers.net/pricewatch/249256/sapphire-vapor-x-hd5770-1gb-gddr5-pcie.html