Past een batterij van een Dell Latitude CPx J in een Dell 610 laptop?

Dit is de batterij die ik nu heb: (van mijn Dell Latitude CPx J): http://store.l-f-l.com/cgi-bin/cp-app.cgi?rrc=N&pg=prod&ref=5208U&op=6M934&bd=Dell&sd=&md=CPX&CMP=BAC-nextag&zmam=33951326&zmas=5&zmac=91&zmap=6M934m2810893

Toegevoegd na 9 minuten:
op mijn batterij van Dell Latitude CPx J staat: replace battery with Dell, type 66whr, 75uyf or P/N 75UYF, 1691P,5081P, 3149c, 53977 only. (mijn batterij is Type 66whr, capacity 66whr)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Mijn ervaring is dat in de Dell Latitude C-series (CP, CPx, C) allemaal hetzelfde type batterij past met allemaal dezelfde stroomaansluiting (in t.g.t. bv HP).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, mooi. +1 Ik heb zelf meer ervaring met de D en E serie lattitude lijn. Die zijn in de afgelopen 2 jaar anders tussen de D800, D810/20 en D830 en E serie weer anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net HP dus. :-(
Die Latitude C-series zijn net wat ouder. Daar kon je alles lekker onder elkaar wisselen (akku, HD, DVD). Reuze handig. Keyboard, memory en display (meestal) niet.

Andere antwoorden (1)

Nee die past volgens mij niet. Ik zeg dit uit 8 jaar ervaring met de aanschaf van laptops voor ons bedrijf. Wil je zekerheid, bel dan Dell even!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die minreactie snao ik even niet. Bij zowat elk type laptop heeft Dell een andere batterij. Ik heb zelf 3 series lattitudes liggen die in een periode van nog geen 3 jaar zijn aangeschaft. Allen met verschillende formaten batterijen. En dat is in één lijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens deze info zou mijn batterij WEL passen: http://www.digi163.com/battery/DELL-laptop-battery/Dell-Latitude-CPXJ-battery.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok, dan een terechte min!