Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

met Welke van deze videokaarten + mijn andere specs kan ik BF3 op ULTRA runnen?

De voeding bedraagt 650 Watt en is van het merk coolermaster
ik zal even een overzichtelijk en kleinere lijstje voor je neerzetten hier

- AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor black edition met 3,6 GHz kloksnelheid

- Moederbord is een Asus M5A88-M met inclusief 2 usb 3.0 aansluitingen en verder heeft ie alles wat elk moederbord zou moeten hebben maar dat kun je zelf wel invullen

- Werkgeheugen bedraagt in totaal 16 GB verdeeld over 4 geheugen balkjes elk 4 GB

- 1600 GB hardeschijf opslag er zitten in totaal 3 harde schijven in waaronder eentje van 1 TB en twee van 335 GB alleen 1 hardeschijf is gepartitioneerd waardoor het lijkt alsof er in totaal 4 inzitten maar die hardeschijf is in 2en is verdeeld je kan in elk geval het nog terugdraaien met bijv partition magic

hier de vid kaarten:


http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Videokaart/Asus-GeForce-GTX560-Ti-DCII-TOP%2c2GB/1309830

http://www.mycom.nl/Product/Asus-Videokaart/Asus-GeForce-GTX570-DCII,12GB/1147789

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
557

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ligt aan de resolutie waar je op gaat spelen. Maar vanuit gaande dat je full HD gaat spelen wint de 560 Ti, maar beiden zijn te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dan word het de 560 TI Ty!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
no probs, maar verwacht niet met 16x AA te draaien, je zult bepaalde settings niet op aller hoogst kunnen zetten. Daarvoor moet je echt een high end kaart nemen =)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap ik maar dan heb ik weer een ander moederbord enzo nodig
En daar wacht ik nog wel 2 jaar mee :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey, kun je ook eens naar mijn nieuwe vraag kijken, want die gaat ook over zoiets. Gr

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding