hoe kun je het beste een laptop met een kapotte harde schijf opsturen naar de fabrikant(acer). ? er zit nog garantie op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Goed verpakken in nopjesfolie en daarna in een doos. Sticker er op met breekbaar. dan moet het goed komen.
12 jaar geleden
Niet opsturen ! Maar..nieuwe HD je laten toezenden.
Het vervangen is geen heidens werk en je wint veel tijd, want je houd t"actie" in eigen hand. GroeTon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem in de winkel hebt gekocht dan zeker niet opsturen maar terug brengen naar de winkel. Trap niet in dat gebeuren van fabrieksgarantie etc. Voor computers staat een garantietijd van 2 jaar. Gaat hij binnen die tijd kapot wat niet te wijten is aan onbenullig gedrag, dan heeft de verkoper de plicht om dit te laten repareren of te laten vervangen.

Zie link voor wat meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn acer opgestuurd in de originele doos, daar vroeg men toen ook om dat te doen als je deze nog hebt.
Als je hem niet hebt dan verpakken in een stevige doos met veel vulling voor bescherming.
Ik had m na ong 6 weken weer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem dan toch wilt opsturen.
Een ruime doos,nemen.
De bodem bedekken met kranteproppen.
De laptop erin,,en helemaal rondom goed opvullen met kranteproppen.
Er kan bijna niks meer mee gebeuren.