Is het goedkoper om een mac book (of andere elektronica) in België te kopen dan in Nederland?

Met auto's is het verschil behoorlijk groot, hoe zit het met elektronica?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een land die ik kan bedenken waar je echt voordeel kunt behalen is de VS.

Antwoorden (2)

als het goedkoper is is het niet heel erg handig. In Belgie maakt men gebruik van een ander toetsenboordindeling. De lettertjes zitten op een andere plaats op je toetsenboord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De MacBook (Pro) is in België niet goedkoper dan in Nederland. Zie bronvermeldingen voor vergelijking. (de bovenste link is van de Nederlandse site, de onderste van de Belgische met Nederlands als taal)