de kleuren van het beeldscherm veranderen steeds nadat er iemand op mijn computer heeft gezeten, zwart wordt grijzer,kalibreren werkt 1 dag?

Toegevoegd na 1 minuut:
kan ik de instellingen vastzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Ritsuka
11 jaar geleden
Kun je iets meer uitleg geven over besturingssysteem en merk en type beeldscherm etc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
samsung beeldscherm2023nw syncmaster?,windows 7besturing

Antwoorden (1)

Instellingen kunnen natuurlijk vastgezet worden, doch daar staat ( mijn inziens ) jou probleem los van.
Daar deze automatisch al vast horen te staan.
Het lijkt mij meer dat er iets niet in de haak is met de aansluiting van het videogebeuren.

Insteekkaart goed in het slot ( desktopcomputer )
Connectoren goed bevestigt ( desktopcomputer )
Kabels niet beschadigd ( desktopcomputer )
Geen breuken of scheuren bij de scharnieren, met name aan de zijde waar de kabels doorlopen ( laptop/notebook )
Vochtige of te warme werkomgeving ( alle modellen )
Regelknop beeldscherm ( indien van toepassing ) los?