Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand wat een "Crucial MX300 275Gb SSD" is?

Ik wil een nieuwe laptop kopen en ik denk dat ik weet welke alleen heb ik de keus om dit erin te doen of om het er niet in te doen. Ik wil het graag weten want het kan me 79,- schelen

alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
779
TurfGraver
7 jaar geleden
De Crucial MX300 275GB is een 2.5 inch SSD met een opslagcapaciteit van 275 GB. De drive maakt gebruik van de Serial ATA 600 interface.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat is opslag voor in je computer. Dan heb je er 275GB bij. SSD's zijn wel veel sneller dan de bekende harddrives, wat ze goed maken voor korte laadtijden in games of het snel opstarten van je computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bedankt Waddup denk jij dat het het waard is om Crucial MX300 275Gb SSD bij mijn laptop te voegen voor 79,-??
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is het zeker, imo.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja dat is het waard als je het kan betalen. Als je toch een laptop koopt, moet je het in 1x goed doen!
Hallo, een "Crucial MX300 275GB SSD" is een Solid State Drive van de fabrikant Crucial. Een Solid State Drive (SSD) is een Hardeschijf die in plaats van een draaiende disc gebruik maakt van Flash geheugen. Door deze techniek hebben SSD's een korte zoek- en toegangstijd. Dit betekend simpelweg dat ze idioot snel zijn. Je zal dit merken voornamelijk heel erg merken in het opstarten en afsluiten van de laptop, dit kan al snel oplopen tot 20 seconden verschil vs de HDD. Voor meer informatie over het verschil tussen SSD en HDD heb ik een link toegevoegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding