Hoe zet je een hardeschijf goed in de computer?

Ik heb dus in mijn pc een harde schijf laten bouwen en zag daarna volgens mij dat hij op z'n kop stond.

Ik vraag me nu dus af.. hoe zet ik het best een harde schijf in mij pc?
en wat is nou de boven en onderkant?
( heb nog wat foto's hier onderaan )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De gladde kant zit normaalgesproken boven, de puntjes van de printplaten onder. De harde schijf hoort maar op 1 manier te kunnen worden gemonteerd hetgeen bepaald word door het bevestigingsrekje in de PC
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah, dan denk ik wel dat ie nu goed zit.. maar ik wil dus zo'n afbeelding toevoegen van mijn hardeschijf maar als ik dat toevoeg zie ik hem als ik de vraag heb geupload er niet meer bij staan? weet jij hoe dit komt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de afbeelding niet te groot? hieraan worden eisen gesteld. Anders zou de foto gwoon onder je bericht moeten verschijnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je.. ik zoek wel een site waar ik nmn foto's kan dumpen.. dan zet ik daar gwn een linkje van in mn vraag.. maar welke site moet ik nemen? en trouwens.. als ik een reactie plaats word hij meteen door goeie vraag weer verwijdered...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
reacties worden alleen verwijderd als onderstaande van toepassing is: Richtlijnen voor reacties plaatsen Op vragen en antwoorden kan een reactie geplaatst worden. Reacties mogen niet onbegrijpelijk, vulgair, illegaal of beledigend zijn.