Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om een videokaart aan te sluiten op mijn laptop, en zo ja, welke videokaart kan ik dan het beste kopen?

Ik wil graag een betere videokaart voor mijn laptop.
Ik heb alleen helemaal geen verstand van al die technische thermen.
Is het überhaupt wel mogelijk om een videokaart aan te sluiten op een laptop?
In elk geval, ik zoek dus een low budget (Denk aan: 0-100 euro?) videokaart, waarmee ik spellen zoals Skyrim, FIFA 14 en GTA gewoon vloeiend kan spelen op redelijk hoge instellingen.

Hier zijn mijn technische gegevens:

HP Pavilion G7
Windows 8.1 64-bit
Intel Pentium Inside CPU B960 processor, ik weet niet of het x86 of x64 is. (2.20 ghz)
RAM geheugen 4 GB
Moet er nog meer info bij, hoor ik dat graag.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
420

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Helaas gaat hem niet worden. De videokaart in je laptop is een fabrieksgesoldeerde chip en die kan jezelf heel moeilijk vervangen (kan je beter een nieuwe laptop kopen, even duur). Als je echt wilt gaan knutselen kan je wel extern een videokaart aan je laptop knopen met allerlei adapters maar dat moet je gewoon niet doen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.engadget.com/2013/07/31/macbook-air-home-built-external-gpu/ Ja, dan kan je idd beter een desktop halen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding