Hoe moet je in WordPad documenten wissen?

Ik heb Windows 7 en gebruik Google Chrome. Nu wil ik in WordPad een aantal documenten wissen maar ik zie dat 'verwijderen' nergens staan. Hoe krijg ik ze weg?

6 jaar geleden
in: Hardware
5.2K

Het beste antwoord

Je kunt zo in Wordpad documenten wissen:

Start Wordpad
Klik helemaal linksboven op het icoon Wordpad.
Klik Openen (alsof je een bestand wilt openen).
Ga naar het betreffende document.
In plaats van te klikken om te openen, met rechtermuisknop op het document klikken en dan Verwijderen kiezen.
SimonV
6 jaar geleden
zondag
6 jaar geleden
Met dank voor je info. Mijn documenten zijn nu weg.

Andere antwoorden (1)

WordPad is om de inhoud van een document te beheren.
In WordPad kun je tekst wissen, maar geen documenten.
Documenten wis je in de Explorer. Die beheert de documenten op schijf.
6 jaar geleden
zondag
6 jaar geleden
Lappen tekst die in mijn WordPad staan noem ik documenten. Mag ik? Min dus, temeer daar je geen antwoord op mijn vraag hebt gegeven.