Wat is volgens jullie de beste SDHC adapter voor de Nintendo DS lite?

Ik heb nu de R4 III SDHC, maar die geeft problemen( hij maakt geen goed contact). Ik heb een 16GB micro SD-kaartje.

Toegevoegd na 16 uur:
Het is legaal om zelf betaalde (back-up)games, films en muziek af te spelen op de DS.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf een Acekard 2 met een 4GB micro SD-kaartje. Ik heb nog nooit problemen gehad, misschien is het iets voor je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op GV mogen we geen vragen beantwoorden die ook maar schijn van een illegale praktijk