Een adapter (kabeltje) om van mini DVI naar VGA adapter te gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hiermee kan je bijvoorbeeld een apparaat met een miniDVI uitgang aansluiten op een monitor met een VGA aansluiting.

De link is een verkoper van dit soort kabeltjes.

Toegevoegd na 6 minuten:
DVI, mini DVI, HDMI en VGA zijn formaten om beeld te tonen. In de afbeelding links zie je een VGA kabel. Dit is een vrouwtje, dus je kunt een VGA kabel vanuit je monitor hierop aansluiten.

Als je een video opname apparaat hebt met een DVI uitgang kan je deze met zo'n kabel rechtsreeks op je scherm tonen. Sommige TV schermen hebben ook een VGA ingang.

Er zijn veel van dit soort kabels te koop. Wat je nodig hebt hangt af van welke apparaten je op elkaar wilt aansluiten. DVI en HDMI is een digitaal formaat.

Toegevoegd na 1 uur:
Apple producten hebben ook een miniDVI uitgang. Je kunt ze hiermee aan een monitor aansluiten met een VGA ingang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een VGA kabel/adapter om je MAC aan een monitor aan te sluiten.