hoe kan ik mijn onboard- en normale videokaart gebruiken?

hallo mensen,

ik heb in mijn computer een AMD radeon hd7770 (videokaart) zitten, en mijn moederbord is de asrock 960gm/u3s3, ik speel voornamelijk battlefield 4, en heb 2 beeldschermen. het 2de beeldscherm maakt een beetje gebruik van de videokaart waardoor ik battlefield 4 niet optimaal kan spelen. ik kwam op het idee om de videokaart van mijn moederbord te gebruiken (AMD radeon 3000). ik had op internet gelezen dat je dit moest instellen op het BIOS, maar ik kan de functie nergens vinden waar ik kan kiezen of ik de intergrated graphiccard gebruik én de normale kan gebruiken. ik heb het BIOS al ge-updated, maar ik kan het nog steeds niet vinden.

mvg. ruben

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is een tijd geweest dat dit inderdaad kom met wat oudere videokaarten maar de meeste moderne moederborden schakelen alle interne functie van de video kaart over aan de externe video kaart als deze functie idd niet te vinden in bios is dat helaas meestal het geval je kan het alleen testen door de externe kaart eruit te halen dan zal blijken dat je interne kaart weer gewoon werkt. Doe de kaart er weer in met de monitor kabel nog aan de interne aansluiting als deze zwart blijft dan is dat helaas het geval dat de externe gewoon uitschakelt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100