Laptop doet niks meer, wat moet ik doen?

Ik heb een asus n76vm. Maar net toen ik er ongeveer 10 minuten mee bezig was viel hij zonder enige melding uit zat aan de stroom. Gelijk gekeken of hij heet was maar dat was het ook niet. Geen een lampje brand ook met stroom kabel erin niet. En wil niet meer opstarten.

Wou proberen de accu eruit te halen en de aanknop inhouden voor een soort reset. Maar ik krijg de accu er niet uit. Op de foto zie je een lipje met een pijltje naar rechts gericht. Hoe ik die ook heb staan de accu wil niet los. ( ik krijg hem niet volledig naar rechts weet niet of hij misschien blijft hangen.

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Je moet de accu er uit kunnen kantelen daarna zonder accu en stroom
de aan knop in gedrukt houden
de accu er weer in plaatsen zou het weer moeten doen op deze manier
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is dus wat ik wou proberen maar om een of andere rede wil de accu er niet uit.