hoe kan ik een (verborgen) logboek vinden?

omdat Copernic kuren lijkt te hebben, vraagt de ontwikkelaar om logboeken op te sturen.
het gaat om:
C:\Users\*your sername*\AppData\Local\Copernic\DesktopSearch4\Logs\

dat is voor windows7, windows10 staat niet in lijstje.
ik kom tot C:\Tilborghs, daarna vind ik map AppData niet.
hoe kom ik daar?

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb de logboeken gevonden, maar ze zijn te groot om via een e-mail te verzenden. ik moet ze compriimeren (zip), kan iemand mij EENVOUDIG uitleggen hoe dat moet. ik heb geen idee!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

AppData is een verborgen map, dus je moet in Verkenner even via Beeld een vinkje zetten bij Verborgen items.

Toegevoegd na 1 uur:
Als je wilt comprimeren, zijn er verschillende mogelijkheden. Als je er geen extra software voor wilt installeren, klik je met de rechtermuisknop op het logbestand, en ga je naar Kopiëren naar - Gecomprimeerde (gezipte) map.
bamibal
8 jaar geleden
Ga naar de C-schijf - users - *Jouw gebruikersnaam*.
Als de computer in het Nederlands ingesteld staat, staat er "gebruikers" in plaats van "users".
Soms is de map AppData dan zichtbaar. Zo niet, klik dan op de URL-balk boven, zodat je C:\Users\*Jouw_Gebruikersnaam* ziet staan. type daarachter \AppData, en druk op enter.

Je kunt eventueel ook meteen C:\users\*Jouw_Gebruikersnaam*\AppData intypen.