Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens op mijn icloud?

Hiermee bedoel ik niet naam en e-mailadres maar mijn adres waar ik woon postcode en mijn telefoonnummer . Want ik wou iets betalen op mijn telefoon en komen onder in beeld een oud woonadres van mij in beeld (waar ik al vijf jaar niet meer woon) en mijn oude telefoonnummer in beeld (wat ik toen had) en heb intussen al twee of drie keer een ander nummer gekregen op mijn telefoon . Dus dat wil zeggen dat Apple zelf nog steeds mij daar naartoe brieven opstuurt waarschijnlijk (waar allang natuurlijk andere mensen wonen - en post krijgen van vorige bewoners vind ikzelf al niet zo heel leuk of prettig) en mij op dat nummer proberen te bereiken ,
Maar als ik naar instellingen ga kan ik het nergens op vinden , zelfs niet bij ‘Zoeken’ en niet bij alles waar iCloud op staat , dan moet ik bepaalde dingen weizigen waarvan Apple me waarschuwt dat dat schijnbaar geen goed idee is en adviseert die mij om terug te gaan; dat is alleen veiligheidscontrole enz zoals wanneer iemand al je gegevens weet enz . Dus dat vertrouw ik niet .
Weet iemand anders hier op Goeievraag hoe dat werkt (postgegevens enz wijzigen waar je woont en waarop je bereikbaar bent) ?
Bedankt

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Om je persoonlijke gegevens op iCloud te wijzigen, moet je eerst inloggen op iCloud.com. Klik vervolgens op je naam in de rechterbovenhoek en selecteer 'Accountinstellingen'. Hier kun je je persoonlijke gegevens wijzigen.
Bronnen:
5 maanden geleden