Hoe tover ik de Duitse ringel-s weg uit mijn toetsenbord?

ik heb nu wel een ringel S maar hoe haal ik hem nu weer weg?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Je zult het Nederlandse toetsenbord moeten installeren.
Klik op Starten.
Klik op Instellingen > Tijd en taal.
Klik in het overzicht aan de linkerkant op Regio en taal.
Onder 'Talen' staat als het goed is 'Nederlands'. Klik hierop en vervolgens op Opties.
Onder 'Toetsenbord' staan een of meer toetsenborden. Het juiste toetsenbord is 'Verenigde Staten (International) Qwerty'.
Staat dit toetsenbord er niet? Klik dan op "Een toetsenbord toevoegen" en klik vervolgens op het juiste toetsenbord.
Heb je twee toetsenborden staan? Verwijder de verkeerde, zodat alleen 'Verenigde Staten (International) Qwerty' er nog staat.
SimonV