Wat betekent onderstaande tekst? Vooral de laatste zin. Wat betekent dit? Had het zin om deze patch uit te voeren?

Registratiepatch voor Intel Sata-driver 080619a 32bit

Dit is een aanbevolen update als u een upgrade van uw besturingssysteem naar Windows 7 hebt uitgevoerd.
Welke verbeteringen biedt deze update?

Na de Windows 7-upgrade wordt er een registerwaarde verwijderd, waardoor het optische schijfstation niet wordt gedetecteerd.

bron:
http://support.vaio.sony.eu/computing/vaio/downloads/

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, de bron heeft net veel zin.

Toegevoegd na 3 minuten:
sorry, de bron heeft niet veel zin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Komt er op neer, dat na de upgrade van vista naar 7 door die upgrade een verwijzing in je register is verwijderd, zodat je bij gebruik van je cd/dvd station het probleem krijgt dat dat niet meer herkend wordt. De patch maakt dat weer oké
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je uitleg voldoet aan de vraag. Ik begrijp de patch alleen niet: de DVD drive werd gewoon herkent al voordat ik de driver had gedownload.