Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik om de 3-4 minuten een pop-upje zonder er wat je zien is en waardoor mijn huidige blad niet meer geselecteerd is?

Ik vind dit zeer vervelend, zeker omdat ik mijn computer net nieuw heb gekocht. Ook tijdens het gamen ga ik steeds naar mijn bureaublad waardoor ik niet fatsoenlijk een spel kan spelen. Heb ik een virus of wat zou er anders mee aan de hand zijn?

(tijdens het schrijven van deze vraag is het 4 keer voorgekomen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
871

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Computer leveranciers installeren helaas ook altijd allerlei onzin mee op nieuwe computers. Als de compu inderdaad zo nieuw is, is de kans op een virus zeer klein. Ik zou het progje decrapifier even downloaden en laten lopen. Dit verwijderd alle ongewenste en niet noodzakelijk ongein die je leverancier mee heeft geinstalleerd. Daarna zal je hoogst waarschijnlijk van je probleem af zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kreeg de pc zonder besturings systeem, dus de kans lijkt me erg klein dat er zoiets in zat. In heb ondertussen ubuntu erop gezet in plaats van windows, en nu doet hij het weer gewoon normaal. Maar nu kan ik niet meer gamen dus zal ik wel weer terug moeten en zal ik dat proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, zonder succes...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding