Hoe herstel ik het windows 7 register?

Ik heb een gisteren op mijn pc(win7) een wijziging in het register aangebracht omdat er een foutmelding kwam met het inloggen op mijn account maar nu ben ik al mijn bestanden kwijt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
En wat was die wijziging dan? Normaal gesproken hoef je als gewone gebruiker niets met het register te doen, dus wat was de foutmelding en waar heb je gevonden wat je moest wijzigen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vorige versie terugplaatsen middels systeemherstel. NB Je bestanden zijn niet weg, de koppeling met je account is alleen weg, door eigen geknoei....

Antwoorden (1)

de enige manier is via systeemherstel, als je nooit een backup hebt gemaakt heb je waarschijnlijk pech