Hoe krijg ik de beginfoto van Windows 10 weer terug op mijn desktop?

Sinds kort heb ik Windows 10 en als ik mijn desktop startte liet hij me eerst een mooie foto zien; elke dag een andere. Als ik daarop klikte kwam ik op het bureaublad dat blauw was met die lichtinval van rechts en mijn icoontjes links. Gisteren heb ik mijn provider in mijn desktop laten kijken vanwege problemen met mijn tablet. Nu krijg ik bij het opstarten van mijn pc die foto niet meer te zien en staan mijn icoontjes op een zwart scherm wat ik heel lelijk vind. Hoe verander ik dat terug in de oude toestand?

7 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (1)

Rechtermuisklik op je nu zwarte achtergrond(bureaublad),
"Aan persoonlijke voorkeur toepassen"
Achtergrond>Afbeelding
En dan staat hij er nog tussen.

Toegevoegd na 43 seconden:
Gewenste plaatje aanklikken

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan met bladeren overigens ook een eigen plaatje kiezen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
zondag
7 jaar geleden
Als ik dat doe, krijg ik dan weer elke dag een andere foto te zien? En komt dan het blauwe venster met lichtinval terug?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh nee dan moet je diavoorstelling doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh en dan Map
C:\Windows\Web\Windows 10
zondag
7 jaar geleden
Bedankt.