Welke versie van Itunes moet ik nu downloaden?

Ik gebruik Itunes al zeer lang maar ik heb een nieuwe pc gekocht en toen heb ik Itunes opnieuw gedownload maar tijdens de installatie kreeg ik een venster dat zegt dat ik de versie van 64 bit moet downloaden. Dat heb ik dan ook gedaan maar als ik nu Itunes wil openen krijg ik dit. *zie foto* Ik heb echt geen verstand van techniek dus kan iemand me hier me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Om een lang verhaal kort te maken moet je naar de volgende locatie gaan:

Documenten -> Muziek -> iTunes, daar vind je een "iTunes Music Library" bestand, deze moet je verwijderen. Probeer nu de installatie opnieuw voort te zetten. Als het goed is moet het nu wel foutloos gaan.

Als dat niet werkt, dan moet je even de hele map verwijderen. Eén van deze twee oplossingen werkt sowieso.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoogstwaarschijnlijk staat er een 32-bit versie van Windows op je PC. Dus gewoon de oude gebruiken (32-bits).