Hoe kan ik apps installeren met een android tablet?

Ik heb reeds een account aangemaakt, maar kan niet downloaden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je een gmail account hebt kun je inloggen op Google play.
Hier vindt je 10.000+ apps voor android.
Als je een app zoekt maar is er niet, is de app-versie niet compatibel met jouw androidversie.

Instructies.
Zoek een app uit
installeer de app
en spelen maar!

Ga naar www.play-google.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo!

In de Google Play store heb je veel apps voor Android, en je kunt veel ervan gratis downloaden. Je gaat naar Google Play > Je zoekt een app (via de zoekbalk of via de homepagina) > je tikt op de app > Je lees de beschijving (als je wil) > Je drukt op Installeren > Je krijgt de voorwaarden > dan (als je ermee akkoord gaat) druk je op Downloaden.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Groetjes, MoosMas.