Backspace, de c, h en v, tab en de pijltjes doen het niet meer, iemand oplossing?

De backspace, c, h, v, de pijltjes en tab doen het nog maar af en toe. De backspace doet het dan anders helemaal niet, en de c, h, en v alleen als ik caps lock aan heb staan en vervolgens type met shift ingedrukt, net zoals nu. Het bedraagt een ASUS laptop.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

USB keyboard aansluiten. Blijft dat wel gewoon goed werken dan is je on-board keyboard niet goed meer, werkt dat ook niet goed dan is er iets mis met je instellingen (maar dat zou wel een heel bijzonder probleem zijn). Ik verwacht eigenlijk dat het aan het keyboard ligt - die dingen hebben niet het eeuwige leven :(

Dan heb je vervolgens de keuze om gewoon met het USB keyboard te blijven werken of op zoek te gaan naar een vervangend keyboardje voor de laptop. Die kun je vaak gewoon los kopen; Google is hierbij je vriend. Als het heel goedkoop uit China komt is het meestal wel namaak, maar ook die doen 't meestal ook gewoon. Als je een beetje handig bent kun je die over het algemeen zelf wel installeren (zoek op youtube naar instructiefilmpjes voor jouw model Asus) of je kunt het bij de computerwinkel laten doen tegen arbeidskosten.