Hoe kan ik beide monitoren goed krijgen ( beeld ) Want ik heb perongluk bij een videokaart ( dacht ik ) Helemaal van me pc verwijderd!?

Ik ben niet al te slim met ict of met computers.. maar toen ik mijn pc opstartte waren mijn schermen heel dikgedrukt ( pictogrammen ) en was alles ingezoomd en waren via '' screen resolution '' allemaal dingen veranderd ( Kwa kwaliteit enzo ) ik heb me broer erbij gehaald en zei: Je hebt je videokaart ( denk ik ) helemaal van je computer geuninstalleert! ( verwijderd ) Ik wil me beeld nu graag goed terug krijgen..

Weet iemand hoe dit moet?

PC specificaties:

WIndows 7 Home Premium 64 bit
AMD FX TM 8120 Eight-Core processor
Monitoren: SyncMaster 7240 ( beeldschermen Packard bell en Samsung )
12 GB ram

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan je videokaart niet verwijderd hebben.
Ga eens naar:
start>configuratiescherm>toegankelijkheid of naar
start>configuratiescherm>vormgeving en persoonlijke instellingen.

Waarschijnlijk heb je daar per ongeluk iets veranderd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Technisch gezien kan je een videokaart verwijderen met behulp van een schroevendraaier ;)
Verder klopt je antwoord. De vraagsteller zou bijv de drivers van de gpu opnieuw downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zouden die drivers niet automatisch moeten worden gedownload als je de pc herstart. Normaal moet je dan de melding "er is nieuwe hardware gevonden" weer krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk niet dat je "per ongeluk" je videokaart kunt verwijderen: (Want ik heb perongluk bij een videokaart ( dacht ik ) Helemaal van me pc verwijderd!?) :D
en ja je kan eens proberen je drivers opnieuw te installeren