Waarom krijg ik IE8 niet terug na het verwijderen van IE9 ?

Sinds ik Internet Explorer 9 op mijn pc heb zitten, stapelen de problemen met internetten zich op.
Ik heb 't een keer verwijderd (de updates via de gebruikelijke weg) en als het goed is, moet IE8 dan weer werken. Maar bij mij dus niet. Ik kon toen helemaal niet meer op internet. Ook niet na een systeemherstel. Zodat ik noodgedwongen via de windows-updates weer bij IE9 kwam.
Maar hoe kom ik van dat onding af en krijg ik versie 8 weer terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Welke Windows heb je?
Ik had ook IE9, maar bij mij lukte het verwijderen wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows 7 op een laptop.
Maar je hebt 'm verwijderd. Dus 't beviel jou ook niet?
Kimath
12 jaar geleden
Ik gebruik voornamelijk Firefox, maar af en toe IE. Ik vond de layout vreselijk. En om de 1 of andere vage reden werd mijn email programma Windows Mail er door beïnvloed. Alle tekst zag er ineens anders uit en het gedeelte van, naar en onderwerp paste niet meer goed op het scherm.
Met het weghalen van IE 9 waren die problemen ook weg. Ik heb Vista trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou IE9 gewoon houden, ben er dolblij mee, vooral de zoekfunctie werkt super fijn. Je vindt veel dingen door een bepaald woord al in de vullen. Zou nooit meer terug willen naar IE8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zoekfunctie had 8 ook hoor.

Antwoorden (3)

gewoon via de site van microsoft
IE 8 weer opnieuw downloaden.
(eerst IE 9 uit je softwarelijst verwijderen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik eerst IE9 verwijder, kan ik niet meer internetten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry ik bedoel daarna IE 9 verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kun je bij Microsoft alleen nog maar 9 downloaden en geen oudere versies.
ga naar configuratiescherm - programma en onderdelen - geinstalleerde updates verwijderen.

Daar staat ie9 verwijder die, (maar download eerst ie8 voor de zekerheid ) dan zal normaal gesproken ie8 weer geinstalleerd worden, zoniet dan voer je de instal ie8 uit.

Op de ene desktop computer bij mij lukte dat, maar op de laptop met HP software lukte dat niet, dus even proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou normaal gesproken altijd terug moeten kunnen naar een oudere versie, anders downloaden van de Microsoft site..
Je zou ook Firefox of Chrome kunnen downloaden, deze browsers zijn veel beter, veel sneller en veel veiliger...dan laat je Internet Explorer lekker voor wat het is... want om eerlijk te zijn is het maar een brakke browser....