Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn laptop amilo start niet op ,zwart beeld wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
819
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is de accu misschien leeg? En brandt er wel een lampje als je het stekker er in doet? (dat hij aan het opladen is, dat de schijf bezig is oid)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De laptop is aangesloten het stroomnet en de accu is er uit gedaan.
De aan/uit knop is aan en de led lampen van ”slotje`1, A, en pijlte doen is aan bij het openen van de dvd schijf gaat het led licht aan met de schijf logo aan. Ik hoor de laptop ventilator licht draaien
Door het indrukken van window toets+f8, geen reactie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kan je meer informatie geven? Is het echt alleen maar een zwart beeld of gebeurt dat zodra Windows (is) op(ge)start
Als je wel beeld krijgt voordat je beeld zwart gaat kan je proberen Windows opnieuw te installeren. Ook kan het zijn dat een verkeerde resolutie hebt ingesteld, probeer deze te veranderen in Veilige modus.

Als het beeld constant zwart is kan het zijn dat je scherm in je laptop kapot is. Test dit door je laptop op een extern scherm aan te sluiten. Ook kan het zijn dat je bios corrupt is, produceert je laptop bepaalde tonen bij het opstarten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bekom meteen zwart.beeld. En ik zie alleen de led lampjes bronnen. Deze van de dvd en aansluitend de "koffertjes” 1,A, en logo pijl naar beneden. Als ik ook op f8 druk,...geen reactie bij esc. Ook geen reactie, alleen terug afsluiten met de op/af knop.
De laptop is aangesloten op het stroomverbruik en de baterij is verwijdert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De laptop maakt geen raar geluid hoe op een externe scherm aansluiten ik ben een leek opgezet materie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een scherm aansluiten is niet zo moeilijk, het scherm heeft meestal deze stekker: http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fy5j3w1o60.jpg en moet je hierop aansluiten (de VGA poort) : http://bin.ilsemedia.nl/m/m1fy5j3w1o61.jpg . Andere vorm van stekkers is ook mogelijk, deze moet je gewoon aansluiten op de poort die past (is er meestal maar één van ;)).Als dit werkt kan je een nieuw scherm in je laptop laten plaatsen. Dit kan meestal via de garantie (als je deze nog hebt) en anders kan je het voor een relatief klein bedrag laten doen, google naar "scherm laptop varvangen" en je vind genoeg services die dit voor je doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal dit weekend dit uiproberen , hou op de hoogte bedankt voor de info
Mvrgr mar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zal dit weekend dit uiproberen , hou op de hoogte bedankt voor de info
Mvrgr marc

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding