Sinds ik Windows XP heb geupdade naar Windows 7 gaat mijn computer heel sloom, ligt het misschien aan de instellingen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

512MB is sowieso erg weinig voor Windows 7, en ik vermoed dat de processor ook niet heel erg snel is (en de grafische kaart ook niet). Dan blijft er weinig in te stellen om het sneller te maken, dus daar zal het niet aan liggen.

Toegevoegd na 48 minuten:
De scores die je noemt zijn erg laag; het ligt dus aan je hardware dat het zo traag is. Eigenlijk zou je een nieuwe PC moeten nemen, tenzij je heel goedkoop aan compatibel geheugen kunt komen en een 2e hands grafische kaart die in je systeem past.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
rekenen 3,3
onthouden 2,9
tekenen 1,0
algemene kennis 1,0 Uw komt thuis met dit schoolrapport en uw vader is geeft u geen 5 euro.... Dat is het idee.
Die computer die je hebt is gemaakt voor Windows xp upgrades zou ik alleen doen als je bijv van Windows Vista naar 7 wilt

Windows 7 heeft meer geheugen nodig
Vanwegen de tweaks en meer
Het kan ook er aan liggen dat je instellingen verkeert zijn
Ga naar configuratiescherm en dan energie
Besparing anders zou ik heb downgrade of een nieuwe pc kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Downgrade betekent dat je het laat terug draaien net zoals met iPod bijvoorbeeld : het software verouderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ja terug brengen naar bijv xp