Ik kan geen a met accent erop typen. Wat doe ik fout?

Hey, ik heb Windows 10, standaardtaal Engels op mijn computer. Ik gebruik daarbij een toetsenbord "Belgium French" (ik denk dat dit gewoon de standaard Azerty variant is in België?)

Alles werkt goed, behalve wanneer ik een accent wil typen, dan krijg ik het volgende ``a ipv à

Welke instellingen moet ik aanpassen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
samaiphon
6 jaar geleden
ik kan dat ook niet maar ik heb dan ook een QWERTY-klavier. ik los dat op met Google Translate. ik vertaal een zin vanuit het Nederlands naar het Frans waarin zo'n a met acccent voorkomt en dan copy and past. ik hoop dat dit voor u ook lukt maar wel nogal omslachtig...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heeft het toetsenbord zelf wel de Azerty lay-out?

Antwoorden (1)

Op je toetsenbord moet je de 9 aanklikken, zo werkt het bij mij