Hoe werkt de windows 8 trial?

Hallo,

Als ik de windows 8 trial download, wordt dit dan geinstalleerd als appart programma op mijn windows 7 computer?

Niet dat nadat de trial is afgelopen, mijn windows 7 weg is..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is geen apart programma.
Het gaat
- óf over je Windows 7 heen. Dan ben je Windows 7 kwijt.
- óf je kunt het op een andere partitie installeren. In dat geval kun je Windows 8 indien gewenst weer verwijderen. Je behoudt Windows 7 (dual boot).
SimonV