Wat gaat er hier mis bij de update?

Ik krijg melding nieuwe updates beschikbaar,maar verder als nu kom ik niet,zie bijlage

Picture for question
1.4K
fremar
6 jaar geleden
https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-update-winpc/update-windows-10-blijft-hangen/b3ad7b1f-9948-4a89-9068-39f411700f5d
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Probeer de update vervolgens nog eens te installeren.
PS:kijk in link voor probleemoplosser."
Maar de update installeert al....staat op 25%
fremar
5 jaar geleden
Wat ik eerst wil proberen is om de probleemoplosser te laten lopen om te kijken of dit problemen kan oplossen. Mocht dit het probleem niet verhelpen wil ik je vragen om de volgende stappen uit te voeren: • Ga naar de volgende locatie en verwijder alles uit de ‘’download’’ folder: C:\Windows\SoftwareDistribution\Download Probeer de update vervolgens nog eens te installeren.
PS:kijk in link voor probleemoplosser.

Antwoorden (1)

Er gaat niks mis met de update zoals jij stelt, als je goed kijkt zie je dat Windows al 25% in het proces van het updaten zit, dus is mijn advies gewoon te wachten totdat deze op 100% is, en daarna een reboot te doen.