Zit er op windows 7 starter ook word en excel?

Ik wil een Acer Aspire one happy kopen, bij de uitleg op bol.com staat dat er windows starter 7 op staat, heb ik dan ook Word en Excel op de laptop of moet ik dat er nog los bij kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Windows is zonder office.
Packard bell heeft vaak een totaalpakket met office.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het algemeen staat Windows los van het Microsoft Office pakket. Als het er niet bij staat zit het er dus ook hoogst waarschijnlijk niet bij.

Mocht je MS Office te duur vinden en alles legaal willen houden dan is er een gratis open-source alternatief:

http://nl.openoffice.org/

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de aankoop van een computer kan je trouwens wel vaak extra software opties nemen, waardoor de software een stuk goedkoper dan wanneer je gewoon los het software pakket koopt. Ik weet niet precies hoe dat werkt bij Bol, maar is misschien wel iets om even naar te kijken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak staat er een trail (proefversie) op. Dus meestal niet te gebruiken.
Microsoft office is een apart pakket en dient apart aangeschaft te worden. Met OpenOffice heb je een gratis alternatief die prima voldoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de note/netbook nieuw is zit er inderdaad word en excel bij (MS Office 2010 Starter)