Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit er op windows 7 starter ook word en excel?

Ik wil een Acer Aspire one happy kopen, bij de uitleg op bol.com staat dat er windows starter 7 op staat, heb ik dan ook Word en Excel op de laptop of moet ik dat er nog los bij kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Windows is zonder office.
Packard bell heeft vaak een totaalpakket met office.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het algemeen staat Windows los van het Microsoft Office pakket. Als het er niet bij staat zit het er dus ook hoogst waarschijnlijk niet bij.

Mocht je MS Office te duur vinden en alles legaal willen houden dan is er een gratis open-source alternatief:

http://nl.openoffice.org/

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de aankoop van een computer kan je trouwens wel vaak extra software opties nemen, waardoor de software een stuk goedkoper dan wanneer je gewoon los het software pakket koopt. Ik weet niet precies hoe dat werkt bij Bol, maar is misschien wel iets om even naar te kijken :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak staat er een trail (proefversie) op. Dus meestal niet te gebruiken.
Microsoft office is een apart pakket en dient apart aangeschaft te worden. Met OpenOffice heb je een gratis alternatief die prima voldoet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de note/netbook nieuw is zit er inderdaad word en excel bij (MS Office 2010 Starter)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding