ik heb een map verwijderd en ook al de recycle bin geleegd waar kan ik deze weer terug vinden en herstellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Eenmaal uit de prullenbak verwijderde bestanden kun je niet zomaar weer terugkrijgen.

Wel zijn er zogenaamde Data Herstel programma's.
In de bron staat de link naar een gratis programma voor windows.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou zonder software van buitenaf gaat dat niet lukken! Nu niks meer deleten en of bestanden versjouwen, EERST gratis progje "Recuva" installeren en daarmee het gewiste bestand terugvogelen:

http://www.piriform.com/recuva
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet meer; de ruimte is vrij gegeven en kan door andere programma's zijn overschreven. Er zijn wel recovery programma's, maar die kunnen alleen de niet overschreven stukken terughalen. En door een recovery programma te installeren is er alweer een kans dat je je weggegooide bestanden overschrijft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan het opnieuw downloaden en meschien heeft ie alles onthouden