Hoe jailbreak ik mijn iPod touch ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet. Ik heb een iPod touch 2de generatie De versie is 4.2.1. (8c148)

Ik heb alles geprobeerd maar het lukt mij niet om mijn iPod te jailbreaken

Ik ben al naar jailbreakme.com geweest maar daar deed hij het niet ik heb andere gevraagd die hebben allerlei programma's gedownload maar dat werkte niet .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt dit beter via de computer doen met het programma Redsn0w. Ik heb hieronder een tutorial gevonden (helaas in het Engels) waarmee je gemakkelijk de stappen kunt volgen en dan is je iPod zo gejailbreakt.

Toegevoegd na 49 seconden:
Heb je nog vragen, geef een reactie hieronder of stuur me een privebericht, ik heb al veel ervaring met jailbreaken (alle versies) dus dan komen we er wel uit.

Toegevoegd na 4 minuten:
Deze site is beter, die andere gaat meer over het simlock vrij maken...
http://www.shoutpedia.com/jailbreak-ios-4.2.1-with-redsnow-0.9.6-b2-6893/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je hebt zowiezow de pc nodig anders lukt het je niet

je moet op zoek gaan naar een untethered jailbreak van redsnow en kies jouw software uit

de rest word wel in het programma uitgelgd