Waar kan ik het beste pc kopen voor 600 euro? In belgie of nederland en waar kan ik het beste windows 7 kopen?

zijn of kan je je gewoon je aanmelden als leraar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

De prijsverschillen tussen Nederland en belgie zijn minimaal. Ik zou eerder zorgen dat je een goede aanbieding incl. windows zeven opzoekt, dan ben je het meest voordelig uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komende weer bij de ALDI in Nederland, krijg je nog een Euro terug ook nog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoals het een goede vader betaamt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wanneer komt ie in nederland in de aanbieding bij aldi?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat maar ,ik zie sinds gisteren. Zouden ze die vrijdag nog hebben of denk je dat ze gelijk uitverkocht zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
try...
Je kan een goeie pc voor dat geld zelf bouwen. En daarna windows 7 lekker zelf installeren. Kijk bij www.alternate.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je student bent kan je www.surfspot.nl proberen.
Er zijn verschillende mogelijkheden om een goedkope PC te kopen. Als je zelf een beetje technisch bent en weet wat goede componenten zijn EN je weet wat je nodig hebt, kun je bij verschillende online en offline winkels onderdelen kopen en hem zelf bouwen (Mycom, Norrod, Informatique). Daarnaast zijn er bij de Aldi, Lidl, Albert Heijn en overige supermarktketens tegenwoordig ook budget pc's te koop. Deze bevatten dan vaak al Windows 7 OEM.

Wil je een Student Version kopen van Windows 7 (bestaat die?), dan moet je als je leraar bent, een bewijs van instituut hebben. Daar vragen ze naar bij het bestellen. Maar misschien kan het bij Computer Collectief zonder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij een Computerzaak deze hebben meestal een enorme keus gebruikte PC en Laptops inclusief Windows erop.
Dan ben je nog goedkoper uit ook.
Voor circa 250-300 euro kun jij best slagen voor een gebruikte computer..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt je gewoon aanmelden als leraar. En speciaal voor jou heb ik nog wel een pc staan voor 600 euro. Pb maar voor het adres.