Ik heb een windows 7 upgrade aangeschaft. Bij de iso zit ook een bestand met de naam bootsect.exe, waartoe dient dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is om de bootsector (opstartgedeelte) van je harde schijf goed te maken. Je kunt opstarten met die DVD en dan ook in een soort van reparatie (maintenance) mode te komen en dan kan je in een MSDOS prompt de bootsector herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Brand het iso bestand op een lege DVD met Nero of iets dergelijks. Of je kunt een image programma gebruiken zoals Daemon Lite om het iso bestand te mounten op een virtueel optische drive. Als het op een DVD is, en je drukt deze naar binnen, als het goed is start de installatie van Windows 7 upgrade automatisch, gewoon vanuit Windows.