hoe kan ik windows 7 opnieuw installeren de product key herken die niet ?

Ik heb de orginale DVD ik heb de HD geformateerd op een andere PC
maar op het laatst zegt die dat de code die op de hoes staat niet corect is

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat je de code goed getypt hebt? probeer het nog is en kijk echt goed of alles goed staat . op de stikker lijken de 8 en de B bijvoorbeeld erg op elkaar

Je zou ook kunnen proberen om telefonisch te activeren.

Als het een oem versie van windows is werk de code maar op 1 computer . deze code wordt geregistreerd op je moederbord en processor dus als dat anders is kan het zijn dat de code niet werkt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi, weet je zeker dat de code wel klopt, want de O en de 0 =nul lijken erg op elkaar probeer dit maar eens. Je kunt ook inloggen met je microsoft account. Zodra je hier bent zie je ook een telefoonnummer van microsoft om hulp te vragen dat is wel zo gemakkelijk. Op de site van microsoft zie je trouwens ook een aantal besturing systemen staan die je kunt downloaden zoals windows 7 / windows 8.1/ windows 10. Maak hieruit je keuze en klik op installeren. Het installeren is meestal gratis. Dus op windows 7 installeren klikken en je hebt je vertrouwde windows 7 weer terug. Veel succes.
vr.gr. Atze.