Ik heb de router zyxel p-2812hnu-f1. Ik kan geen WAN verbinding maken. Daardoor heb ik geen internet. Hoe kan ik Wan-verbinding maken?Zie beschrijving

Als ik op internet ga zie ik dit staan:

No Ethernet WAN connection

Ethernet WAN connection error occured. The following information might help you resolve the error.

Wan physical no link

Your router has not established an Ethernet WAN connection to your local exchange.
Your VoIP calls can not be made at this situation.
After checking for common connection problem, please recheck the connection status. If the router still cannot connect, contact your ISP for technical assistance.

Gister deed de router het wel gewoon normaal. Maar iemand heeft er vandaag aan gezeten, en alle kabels eruit getrokken. Nu weet ik dus niet meer hoe ik ervoor gezorgd had dat ik WAN verbinding had.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ik denk gewoon dat er een kabel los zit of in het verkeerde poort ?
ik vermoed zelf dat je even moet kijken naar de draad die vanaf de gewone telefoon stekker naar het modem loopt
misschien zit die ipv in de adsl ingang
op een phone uitgang ??

Als deze naar een phone 1 of 2 loopt klopt dat dus niet

hij moet naar de ingang dus in de enige overgebleven poort waarin hij past (kleine)
capthavoc