weet iemand wanneer windows XP niet meer onder ondersteunt ?

ik zoek me suf naar een officieel antwoord iemand ?

capthavoc
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De ondersteuningsperiode van Windows XP is door Microsoft verlengd tot 8 april 2014. Voor Windows XP embedded is ondersteuning langer beschikbaar, tot 12 januari 2016 kunnen klanten nog updates ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
thnx mr tomaat puntjes komen later
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Bedankt voor jouw antwoord. Ik zat me dit ook al een tijdje af te vragen. Maar betekent dat dan ook dat ik mijn XP laptop niet meer kan gebruiken? Hij heeft maar 1 Gb RAM, dus volgens mij kan ik er geen Windows 7 op zetten :-s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natha2 , je kan windows xp blijven gebruiken alleen zullen er geen updates meer beschikbaar zijn.

Andere antwoorden (1)

De officiele informatie met betrekking tot de product Lifecycle is terug te vinden op de volgende Microsoft website:
http://support.microsoft.com/gp/lifeselect

Hier kun je voor alle Microsoft producten de Lifecycle informatie opzoeken.

Voor Windows XP is dit de volgende link:
http://support.microsoft.com/lifecycle/?p1=3223