Ik heb een acer aspire 5920g. Overal heb ik gezocht naar drivers als Nvidia/ ati en dergelijke. NVidia doet niet.windows 7, iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet wat je nu voor drivers zoekt maar je miet wel een Nvidia kaart hebben om te kunnen aan sluiten bij je driver. Als je je bij configuratie scherm je kaart opent dat kan je daar je kaart update.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik ook geprobeerd als je zeg mr de eigenschappen weergeeft en hij begint te update,dan pakt hij automatisch online 8600m Gs Nvidia en als k dat nou opstart, blijf hij alleen maar haken tijdens de windows startscherm, en dan blijft het zo. Ik heb tot nu toe bijna alles geprobeerd,tevergeefs. (heb me inmiddels geregisteerd als account)