Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als de cursor van de muis vastzit, wat kan ik dan het beste doen?....zonder de pc uit te schakelen en weer aan te doen?

....het is zo vervelend als de cursor vastzit, om dan de pc uit/aan te doen....is er andere manier, foefje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
22.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de cursor vast zit betekend dit meestal dat de hele pc is vastgelopen of het programma waar je op dat moment mee bezig was. Opnieuw opstarten is dan vaak de enige oplossing, maar ik probeer altijd eerst even met CTRL-ALT-DEL in taakbeheer het vastgelopen programma te beeindigen. Mocht taakbeheer ook niet werken dan is opnieuw opstarten de enige oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is het een muis met USB aansluiting? Zo ja, dan even de USB stekker er uit en weer er in. Ik herken het probleem, heb het op mijn werk ook heel af en toe.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Is het een muis met een balletje aan de onderkant? Draai het klepje open en haal het balletje eruit. Dan zie je 3 wieltjes en die moet je even schoonmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hadden dat ook
Dan deden we gewoon de batterijen eruit en erin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding