niet zeker of dit werkt (dit is voor een Archos 70, stond niet 70b) maar je kan het misschien proberen:

- Update eerst naar firmware 2.1.08 (als je dat nog niet hebt gedaan) of hoger
- ga vervolgens naar de website hieronder en download de app uit de android market (gratis, je moet wel een account aanmaken, maar kan zijn dat je die ook al hebt op je archos; kan je die gewoon gebruiken volgens mij)
- als je de app opgehaald hebt moet je die kunnen installeren over de USB kabel op je archos en dan zou het moeten werken volgens wat ik las.

Succes!