Is deze installatieschijf voor Windows 7 ook op andere computers te gebruiken

Hallo,
Ik heb laatst een nieuwe win7 computer gekocht en daar zat deze dvdrom bij deze mijn vraag kan ik deze ook op mijn laptop gebruiken en wordt de laptop (met Vista erop) dan trager

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Oke...het is illegaal, maar ja het kan wel. En nee, ik verwacht dat je Vista laptop niet trager word. Juist sneller, maar je zal wat drivers moeten aanpassen. (zit er trouwens geen Vista recovery op die laptop, brand die dan eerst op DVD, als het misgaat kun je deze terug zetten. Vaak zit dat bij laptops ingebouwd op de HDD, en kan je dit op een DVD branden vanuit Windows zelf.) Ik heb zelf een Windows 7 DVD legaal gekocht, maar al wel illegaal op diverse pc's geïnstalleerd. Al deze pc's werken gewoon. Als het goed is het je ergens de activatie sleutel. Daarmee activeer je de Windows gewoon, en het registreren sla je lekker over, want dat is niet nodig. Als hij de sleutel niet accepteert, doe je activeren via de telefoon, en dan werkt het ineens wel *gemene grijns* Je moet dan wat nummers invoeren en je krijgt een reeks nummers terug. Je hoeft niet met iemand van het personeel te praten. En dan heb je 2 computers met hetzelfde besturingssysteem met dezelfde sleutel, die gewoon werken. Op dit moment heb ik Windows 7 van mij op 3 computers staan. Windows XP heb ik op een stuk of 8 computers staan.

Je kan deze DVD ook gebruiken om bijvoorbeeld Windows 7 op je laptop te installeren. Echter zit je dan met het probleem dat je de licentie voor je computer niet nogmaals kan gebruiken voor op je laptop. Zonder een geldige licentie zal Windows 7 waarschijnlijk maar 30 dagen werken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100