Ik heb zonet windows 7 geinstalleerd, maar is er een programma die controlleert of alles juist geformateerd en geinstalleerd is?

Eventueel software die ook contorolleert voor windows xp en vista. Dus een programma die controlleert of juiste formatatie en installatie en eventuele andere fouten en bugs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een formatering hoef je niet te controleren hij is geformatteerd of niet
en als windows 7 gewoon werkt,.. opstart zonder problemen het internet op kan etc dan hoef je ook dat niet te controleren overbodig.
het enige wat je moet nagaan is of alle goeie drivers er op staan
Dus windows update gewoon zijn werk laten doen
eventuel moederbord driver intel chipset geluid kaarten en videokaarten nakijken.
er handig tooltje is deze
www.drivereasy.com wel erg traag met downloaden maar geeft in elk geval aan of er nog drivers missen
capthavoc
12 jaar geleden
zoals capthavoc al zegt: formatteren hoef je niks van te controleren, en als de installatie zonder rare dingen is verlopen, zit ook dat wel goed. Wel direct een virusscanner erop zetten, en die een systeem scan laten doen.
Daarna eigenlijk gelijk een volledige systeem back-up maken, en je bent voor tijden onder de pannen.