Waarom kan ik windows 8.1 update KB2919355 niet installeren???

Kan Windows 8.1 update KB2919355 niet installeren?

Ik moet volgens windowsupdate op mijn computer een belangrijke update doen geeft mijn computer zelf ook aan .
Maar nu laat ik hem updaten dan geeft hij aan dat hij hem niet kan downloaden terwijl hij het wel aangeeft dat het een belangrijke update is hoe kan ik dit oplosen .
Het gaat om deze update Windows 8.1 update KB2919355 die wil maar niet installeren zelf niet handmatig en ook niet automatisch .
Heb op mijn computer windows 8.1 staan .
Hoe krijg ik deze update opmijn computer??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

start de download helemaal niet? ik had dit probleem ook, hij begon te downloaden en op 20% bv bleef hij steken.

ik heb dit opgelost door wanneer hij bleef hangen, op download stoppen te klikken en erna terug te starten, zo downloadde hij steeds stukje per stukje tot wanneer de update was gedownload.

moet wel zeggen dat windows 8.1 updates redelijk traag zijn.

anders kan je ook proberen opnieuw op te starten en terug te proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het vreemde is de ene keer download hij tot 3 tot 5 % en houd er dan mee op krijg dan een foutmelding.
En de volgende keer is het van deze update is niet voor u computer van toepasing.
Handmatig instaleren wil ook niet krijg dan ook allemaal foutmeldingen .
Heb al met de virusscanner uit geprobeerd maar krijg dan gewoon het zelfde allemaal foutmeldingen of deze update is niet voor u pc van toepasing .
Weet het niet meer wat te doen heb ook al er op gegoogeld maar daar word ik ook niet veel wijzer .
Ja vind windows 8.1 ook traag vooral met opstarten had eerst winds 8 maar na de upgrade naar windows 8.1 is hij nog trager geworden en kan niet een meer verbinding maken met de app store .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb hier geen goed antwoord op gekregen ben geen stap verder .
Kan de update nog niet binnen halen.