Dit gaat over het zogeheten werkgeheugen(RAM), kan je vrij goedkoop bijkopen.
Voor nieuwe PC's (2010+, DDR3 type) is dit ongeveer 25 EUR excl installtie het aanbrengen in de pc duurt enkele secondes. (open maken, erin schuiven, dicht doen). Dan even opstarten om te checken en klaar.

Voor oudere PC's (DDR2 type) is het eigenlijk niet rendabel , het werkgeheugen is de winkels is te duurt. Tweedehands is hiervoor de enige acceptabele keuze. (werkgeheugen gaat jaren mee , kwaliteit is geen probleem)

Als je ergens mee bezig bent dan wordt dit tijdelijk hierop geladen.
Dingen zoals Word, Chrome, Spelletjes alle programma's die bezig zijn.

LET OP, dit is dus niet dingen die je opslaat, daar ben je op dat moment immers niet mee bezig, dat gaat op het opslag geheugen (hardeschijf / solid state)