Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kind heeft verkeerde vista op mijn acer erop gezet packard bell ipv acer kan ik dit nog veranderen? want krijg foutmelding met acer opstart-cd

cd start op daarna kan ik taal kiezen, dan vraagt ie of hij of hij een partitie moet gebruiken. antwoord ja en daarna geeft hij fout aan : 0xa000000e en kan ik alleen nog op ok drukken en herstart ie gewoon met de vista van packard bell

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
546

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer tijdens het opstarten van de computer (dus voor het windowsscherm) de toetsenbord combinatie alt+F10, het makkelijkste i vanaf dat je de computer opstart. Je hebt dan bij acer dat hij de recovery partitie opstart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb het geprobeerd maar hij bleef steken....

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van soort acer is er soms een herstel partitie aanwezig die bij het booten benaderd kan worden (meestal via functietoets) Check even de handleiding, zoniet zoek dan even hulp bij een computershop, want vaak zijn de juiste drivers belangrijk voor installatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding