Kind heeft verkeerde vista op mijn acer erop gezet packard bell ipv acer kan ik dit nog veranderen? want krijg foutmelding met acer opstart-cd

cd start op daarna kan ik taal kiezen, dan vraagt ie of hij of hij een partitie moet gebruiken. antwoord ja en daarna geeft hij fout aan : 0xa000000e en kan ik alleen nog op ok drukken en herstart ie gewoon met de vista van packard bell

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer tijdens het opstarten van de computer (dus voor het windowsscherm) de toetsenbord combinatie alt+F10, het makkelijkste i vanaf dat je de computer opstart. Je hebt dan bij acer dat hij de recovery partitie opstart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb het geprobeerd maar hij bleef steken....

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van soort acer is er soms een herstel partitie aanwezig die bij het booten benaderd kan worden (meestal via functietoets) Check even de handleiding, zoniet zoek dan even hulp bij een computershop, want vaak zijn de juiste drivers belangrijk voor installatie.