Kan het kwaad om ie new windos,s maximazer te installeren?

Hoi ik heb alles al geprobeerd om mijn pagina,s maximaal te openen maar niks werkt .Behalve ie new windos,s maximazer te installeren ,is dit een veilige oplossing?.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, dat kan op zich geen kwaad, mits je computer voorzien is van goede beveiliging (anti-virus en anti-spyware). Echter is het verstandiger dit op te lossen zonder extra software te installeren. In principe hoort Windows de internet browser te openen in de stand waarin deze de laatste keer is afgesloten. Indien dit niet gebeurt dan kan dit diverse redenen hebben (meestal Windows gebruikersprofiel gerelateerd). Ik weet niet welke versie van Windows je gebruikt, maar je kunt de snelkoppeling waarmee je de browser opent aanpassen zodat deze gemaximaliseerd opent. Check: https://docs.google.com/file/d/0B9UoIsUGUnHTejI2RmhNckRMSEU/edit?pli=1 suc6

Antwoorden (1)

Hoi, dat kan op zich geen kwaad, mits je computer voorzien is van goede beveiliging (anti-virus en anti-spyware). Echter is het verstandiger dit op te lossen zonder extra software te installeren. In principe hoort Windows de internet browser te openen in de stand waarin deze de laatste keer is afgesloten. Indien dit niet gebeurt dan kan dit diverse redenen hebben (meestal Windows gebruikersprofiel gerelateerd). Ik weet niet welke versie van Windows je gebruikt, maar je kunt de snelkoppeling waarmee je de browser opent aanpassen zodat deze gemaximaliseerd opent. Check:

https://docs.google.com/file/d/0B9UoIsUGUnHTejI2RmhNckRMSEU/edit?pli=1

suc6