Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onze prullenbak is in de laptop verdwenen...Wie heeft hier verstand van?

Heeft iemand enig idee hoe ik hem kan terug vinden? Of waar hij vermoedelijk zal zitten?(Vista)
Ik weet dat hij er nog wel is omdat ik hem ooit eens 1x ben tegengekomen toen ik een 'totale pc-opruiming' deed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij systeem werk set ,er staat vaak een stoffer of bezem voor . ? Aan vinken . En evt opruimen . Bedoel je dat .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat had ik ook, haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha ja nou je het zegt. Tis laat. Hou het daar maar op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn laptop is wel eens in de prullenbak verdwenen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Even naar het bureaublad, rechtermuisknop op een leeg veld, Eigenschappen of "Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen" en dan bij bureaublad pictogrammen wijzingen links boven even het prullenbakken mandje aanzetten. Succes! En als het niet lukt hoor ik het ook graag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De prullenbak staat nog gewoon op je computer, die verdwijnt niet zomaar. Het kan wel zijn dat je een snelkoppeling van het bureaublad gekieperd hebt.

De makkelijkste manier op Vista is om gewoon 'prullenbak' in te typen in je zoekbalkje in menu Start, als het goed is komt hij dan omhoog en kan je de snelkoppeling terugplaatsen (of kopiëren) naar je bureaublad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je reactie.
Dat is nou net het vreemde...ook de zoekfunctie kan hem niet vinden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zou ik een van de onderstaande antwoorden eens proberen, want dat is ook een optie namelijk. :) Lukt het dan nog niet, roep dan nog eens weer, want dan ga ik eens verder kijken voor je. :)
rechtsklik ergens op het buroblad
persoonlijke voorkeur
pitcogrammen wijzigen
standaardwaarden

helpt deze ?
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
ach naaah bureaublad is zo lang om te schrijven kort maar krachtig en begrijpelijk dacht ik zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vatte 'm hoor ;-)
Ik vermoed dat ie in je prullenbak zit. Kijk daar eens.
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding