Onze prullenbak is in de laptop verdwenen...Wie heeft hier verstand van?

Heeft iemand enig idee hoe ik hem kan terug vinden? Of waar hij vermoedelijk zal zitten?(Vista)
Ik weet dat hij er nog wel is omdat ik hem ooit eens 1x ben tegengekomen toen ik een 'totale pc-opruiming' deed.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Even naar het bureaublad, rechtermuisknop op een leeg veld, Eigenschappen of "Aan persoonlijke voorkeuren aanpassen" en dan bij bureaublad pictogrammen wijzingen links boven even het prullenbakken mandje aanzetten. Succes! En als het niet lukt hoor ik het ook graag.

De prullenbak staat nog gewoon op je computer, die verdwijnt niet zomaar. Het kan wel zijn dat je een snelkoppeling van het bureaublad gekieperd hebt. De makkelijkste manier op Vista is om gewoon 'prullenbak' in te typen in je zoekbalkje in menu Start, als het goed is komt hij dan omhoog en kan je de snelkoppeling terugplaatsen (of kopiëren) naar je bureaublad.

rechtsklik ergens op het buroblad persoonlijke voorkeur pitcogrammen wijzigen standaardwaarden helpt deze ?

Ik vermoed dat ie in je prullenbak zit. Kijk daar eens.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100